Lakástextil nagykereskedelemmel foglalkozó vállalkozásunk csapatába keresünk ügyfél- orientált, rendszerezett gondolkodású, jó kommunikáció képességű adminisztrátor munkatársakat értékesítési és beszerzési területre teljes- és részmunkaidőben.

 

Feladatok

  • Beérkező vevői megrendelések feldolgozása, visszaigazolása, számlázás.
  • Beszállítók részére rendelések továbbítása.
  • Bejövő számlák és dokumentumok iktatása, adatok rögzítése.
  • Folyamatos kapcsolattartás viszonteladóinkkal és beszállítóinkkal.
  • Termékismertetés, szakmai tanácsadás a bemutatóterembe látogató partnereinknek.
  • Csomagküldés, kiszállítások előkészítése.

 

Elvárások

A pozícióra ideális jelölt rendelkezik:

  • középfokú végzettséggel
  • felhasználói szintű számítógépes ismerettel (elsősorban Excel)
  • nyitott, közvetlen és dinamikus személyiséggel
  • határozott, magabiztos, de udvarias fellépéssel
  • rugalmas, logikus, gyors és vevőorientált gondolkodással, jó problémamegoldó képességgel
  • kommunikációképes német és/vagy angol nyelvtudással.


Előny

  • Több idegen nyelv ismerete.
  • KULCS ügyviteli program ismerete.
  • Értékesítési asszisztensi illetve adminisztrációs tapasztalat.
  • Kiadvány szerkesztési illetve weboldal szerkesztési ismeretek.

 

Egyéb

Amit kínálunk:

  • azonnali munkába állás lehetősége
  • befogadó, együttműködő értékesítő csapat
  • változatos feladatok, színvonalas munkakörülmények
  • versenyképes jövedelem
  • hosszú távú, stabil munkalehetőség.

 

Jelentkezés
A fényképes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét 2017. február 15-ig várjuk a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre. Cégünk kizárólag az álláshirdetés feltételeinek megfelelő, személyes beszélgetésre behívásra kerülő jelentkezőket értesíti.

Váltás teljes nézetre!
Az oldal tetejére!