Pénzügyi Office Menedzser
Feladatok:
Pénzügyi feladatok
- Szorosan együttműködik a könyvelő-, bérszámfejtő irodával és a könyvvizsgálóval
- Elkészíti a havi és a negyedéves forgalmi és nyereségkimutatásokat az éves üzleti tervvel összevetve.
- Felel a bejövő számlák könyveléséért, iktatásáért, digitális nyilvántartásáért, jogszabályoknak megfelelő archiválásáért és a számlák határidőben történő fizetéséért. Kezeli a házipénztárat.
- Kezeli a szervezeti eszközök és készletek nyilvántartását, a szükségletek alapján megrendeli és/vagy megvásárolja a szükséges eszközöket, szem előtt tartva a költséghatékonysági és minőségi elvárásokat.
- Gondoskodik az irodai és szervezeti eszközök és berendezések karbantartásáról és jó állapotban tartásáról.
- Figyelemmel kíséri az Ügyvezető és területi képviselők költéseit, ellenőrzi a havi gépjármű elszámolásokat.
- Ellenőrzi és könyveli a számlákat, követi és naprakészen tartja a banki és házipénztári számlák könyvelését, a költségek és számlák pontos adminisztrációját és határidőre történő feldolgozását.
Irodamenedzsment:
- Kapcsolatot tart szerződéses szolgáltató partnereinkkel és a hatóságokkal (könyvelés, bérbeadó, vállalatirányítási rendszer, biztosító, IT rendszergazda, telekom szolgáltató, jogász, NAV, önkormányzatok, vámhivatal stb.)
- Fenntartja és fejleszti a papíralapú és online nyilvántartásokat, és meghatározza azokat az eljárásokat, melyek ezek megőrzésére, védelmére, visszakereshetőségére, küldésére és eltávolítására vonatkoznak.
- Kezeli a számítógépes rendszerrel, e-mailekkel és hálózatokkal kapcsolatos feladatokat és gondoskodik a problémák elhárításáról.
- Gondoskodik az irodai és szervezeti eszközök és berendezések karbantartásáról és jó állapotban tartásáról. Gondoskodik az irodai helyek kihasználtságáról, a munkaeszközök és munkatársak elhelyezéséről, az iroda karbantartásáról.
- Koordinálja a heti értékesítési megbeszéléseket és elkészíti azok jegyzőkönyvét.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Adminisztrációs területen vagy hasonló munkakörben legalább 3-5 éves tapasztalat
- Gyakorlottan kezeli a szamlazz.hu számlázási rendszerét, valamint az Excel, a Word, a PowerPoint alkalmazásokat és a Microsoft Office elemeit (Outlook, Sharepoint, Feladatok, Naptár stb.)
- Magabiztosan kezel nagyméretű adatbázisokat
- Jó szervező vagy és hatékonyan tudja beosztani a munkaidejét
- Magas szintű diszkréció és mérlegelési képesség jellemez
- Képes önállóan és csapatban dolgozni, segítőkészen áll kollégáidhoz
- Budapesti lakhely
Előny:
- Angol vagy német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat és elért eredmény
- Vállalatirányítási rendszerek működtetésében szerzett tapasztalat
- Webshop üzemeltetési tapasztalatok
Juttatások
- Felelősségteljes, változatos feladatok, hosszú távú, biztonságos munkalehetőség
- Hibrid munkavégzési lehetőség (home office heti 1-2 nap)
- Családias munkahelyi hangulat, modern munkakörnyezet, versenyképes alapfizetés, cafetería, bónuszok, céges laptop, telefon
- Szakmai képzések
Munkavégzés helye
- 1044 Budapest, Íves út 10.
Jelentkezés
1. Töltsd ki rövid kérdőívünket, amelyet ITT találsz.
2. Küldd el fényképes, jövedelemigénnyel ellátott szakmai önéletrajzodat a human@k-deco.hu címre. Kérjük vedd figyelembe a pozíció betöltéséhez szükséges munkatapasztalatra és készségekre, képességekre vonatkozó elvárásainkat, mivel ezek hiányában jelentkezésedet nem tudjuk értékelni.