Ügyfélszolgálati munkatárs

 Főbb feladatok:

  • kapcsolattartás viszonteladóinkkal és együttműködő lakberendezőinkkel, kivitelező cégekkel
  • ügyfeleink magas színvonalú tájékoztatása
  • kulcsvevőink terméklistázásainak, egyedi árlistáinak elkészítése, karbantartása
  • megrendelés feldolgozás, visszaigazolása, követése vállalatirányítási rendszerünkben (CLOUD ERP)
  • árajánlatok készítése, valamint az ügyfél- és terméktörzsek, adatok naprakész karbantartása
  • panaszkezelés
  • számlázás

Elvárások:

  • Szakirányú közép- vagy felsőfokú végzettség
  • Magabiztos számítógépes ismeret és erős Excel tudás
  • Hasonló munkakörben szerzett több éves tapasztalat
  • Proaktív, ügyfélorientált gondolkodásmód, empátiakészség. Kedves, de határozott fellépés.
  • Kiváló kommunikációs- és problémamegoldó készség, megbízhatóság és alaposság
  • Légy képes kollégáiddal együttműködve, de önállóan dolgozni.
  • Légy vidám, pozitív gondolkodásmódú, rugalmas, munkádra igényes, lelkiismeretes és kitartó.

Előny:

  • Vállalatirányitási (ERP) rendszer rendelés feldolgozás/ számlázás tapasztalatok
  • szamlazz.hu számlázó program ismerete
  • Német vagy angol nyelvudás
  • Azonnali kezdés

    Juttatások:

    • havi fix alapjövedelem és teljesítmény bónusz + Cafetería
    • értékesítési jutalék
    • éves eredménybónusz
    • mobiltelefon és laptop
    • vevő látogatási napokra kulcsos cégautó
    • kultúrált, modern munkakörnyezet, céges étkező, parkoló
    • kiszámítható és tervezhető hétköznapi munkaidő (8.15-17.00)
    • barátságos kis csapat, átlátható folyamatok
    • próbaidő után heti 1 nap home office

    Munkavégzés helye

    • 1044 Budapest, Íves út 10.

    Jelentkezés

    A fényképes, jövedelemigénnyel ellátott szakmai önéletrajzodat és rövid motivációs leveledet a human@k-deco.hu címre küldd.